OT: zacyceni stisku klavesy neaktivni GTK aplikaci

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Duben 1 12:21:21 CEST 2001

On 01/04/2001, Robert Vojta wrote:

> A na co to potrebujete?

Napsal jsem malou aplikaci wmcliphist (http://linux.nawebu.cz/wmcliphist/),
ktera dela zhruba totez, jako klipper z KDE - proste uchovava seznam
nekolika poslednich obsahu clipboardu a umoznuje se k nim zase vratit.
Program je napsany s vyuzitim GTK a bezi v docku Window Makeru. Chtel
bych jeho funkcnost vylepsit o moznost vyvolat menu s historii
klavesovou zkratkou.

> Nejde to vyresit i jinou cestou?

Vsechno jde vzdycky vyesit jinou cestou, ale zrovna ted me zadna
inteligentni nenapada :)

> Osobne jsem se nesetkal s necim takovym a osobne pochybuju, ze by to
> nejak v gtk slo. Je pravda, ze existuje neco takoveho jako

Podle me by to melo jit minimalne na nizsi urovni, ale je otazka, jestli
to pujde zkombinovat s GTK.

>   GtkEventBox -- a widget used to catch events for widgets which do not
>                  have their own window

Podivam se na to, ale zda se, ze je to neco jineho.

> Musi to byt nutne v GTK?

Prepisovat se mi to fakt nechce :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka