Gnome - uprava velkosti desktopu.

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Neděle Duben 1 14:35:23 CEST 2001

Ja taky

Tlacitka na monitoru :o))

BTW funguje Ti psani hacku nad pismenkama? Jestli jo, tak mi napis na muj
osobni mail (jarda.kosulic na centrum.cz) a je to preinstaluju, protoze me to
nejede a nejede a nemuzu najit chybu a v konfu mi na muj (asi hodne BFU)
dotaz nikdo neodpovida.

Dik

jarda
<><