Gnome - uprava velkosti desktopu.

Turcan turcan na abserv.sk
Neděle Duben 1 20:19:54 CEST 2001

> Ja taky

> svet
> nebola
>
> Tlacitka na monitoru :o))

Nie, to bolo o vela. Pomohlo presnejsie nastavenie monitoru. Mam Daewoo,
ktore v konfiguracii nie je a tak ho treba dat rucne.

> BTW funguje Ti psani hacku nad pismenkama? Jestli jo, tak mi napis na muj
> osobni mail (jarda.kosulic na centrum.cz) a je to preinstaluju, protoze me to
> nejede a nejede a nemuzu najit chybu a v konfu mi na muj (asi hodne BFU)
> dotaz nikdo neodpovida.

Mne to pri starte hlasi chyby na slovenskom ovladaci klavesnice a fontoch.
Zatial som sa este k tomu problemu nedostal. Spravne zobrazovanie pod Gnome
ide. Skusil som pisat a nastavit font a klavesnicu do Geditu. Font som
nasiel, ale klavesnicu nie. Neviem teda zatial ako ju zmenit za slovensku.

Tibor