OT: zacyceni stisku klavesy neaktivni GTK aplikaci

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Neděle Duben 1 23:41:15 CEST 2001

Michal Krause wrote:

> Napsal jsem malou aplikaci wmcliphist
> (http://linux.nawebu.cz/wmcliphist/), ktera dela zhruba totez, jako
> klipper z KDE - proste uchovava seznam nekolika poslednich obsahu
> clipboardu a umoznuje se k nim zase vratit. Program je napsany s vyuzitim
> GTK a bezi v docku Window Makeru. Chtel bych jeho funkcnost vylepsit o
> moznost vyvolat menu s historii klavesovou zkratkou.

 No co jit takhle zacatou cestou dale a "vypujcit" si z KDE i to
odchytavani klavesy? Je to trida KGlobalAccel, z kdelibs/kdecore. Jinak je
to tedy v podstate volani XGrabKey().

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli