Boot loader s EZ-Bios

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Pondělí Duben 2 10:15:04 CEST 2001

Nevie niekto ako rozchodit nejaky bootloader napr. grub s EZ-Biosom?
Ja som skusil iba tak primitivne, ze som ho dal zapisat cez setup (hda)
a potom, uz samozrejme nechcelo nic bootovat. Pretoze bola asi uplne zmenena
geometria disku. Zatial to bootujem cez msdos s loadlin. Pretoze jedine az ked
sa nakopne EZ-Bios az potom ho pozna. Niekde som pocul, ze by vraj slo bootovat
tak, ze grub sa nainstaluje akokeby so starou (zlou) geometriu disku a ked uz
sa zacne bootovat tak mu linux natvrdo zmeni geometriu disku. Robil to uz
niekto? Nerad by som odpalil data na disku (uz sa mi to skoro podarilo) preto
privitam kazdu radu.

		Hanus