Boot loader s EZ-Bios

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Pondělí Duben 2 11:48:39 CEST 2001

On Mon, Apr 02, 2001 at 10:15:04AM +0200, Peter Hanusiak wrote:
> Nevie niekto ako rozchodit nejaky bootloader napr. grub s EZ-Biosom?
Zda sa, ze problem je vacsi ako som si myslel. Preto sa radsej spytam
vie niekto rozchodit linux s EZ-biosom? Skusal som tam nakopnut linux na druhom
kompe (ext2 aj reiserfs). Potom som ho este aj nabootoval s ezbiosom pomocou
loadlin ale ked som nieco pozapisoval a potom dal reboot, tak v nasledujucom
boote sa odpalil superblok. Skusil som v Linuxe vytvorit aj nove particie, ze
ci nahodou sa to nebije s nejakou zlou geometriou ale nepomohlo. Poradte niekto
ako na to. Mne uz dosly napady.
Dik

		Hanus