Problemy z jadrem 2.2.16 pri konfiguraci zvukovky

Pavel Jurcik jurcikp1 na feld.cvut.cz
Pondělí Duben 2 10:15:31 CEST 2001

Kdyz jsem teda konfiguroval SB 128 jako ensonig 13.. tak mi to
hlasi ze nemuze do nakejch knihoven jadra.Nevim co stim.
Dal me pekne nasraly protoze na distribuci RH 7.0 pisou ,ze tam je
na druhym CD jadro 2.4 ale je tam pekny hovno.No a kdyz jsem
zkousel instalovat KDE 2. Z toho samyho cda tak me to hlasi,ze
chce naky knihovny na kterejch jsou ty balicky zavisly a ktery tam
samozrejme nejsou. To samy me dela stazeny KDE 2.1.
Nevite nekdo co stim mam delat. Zatim me totiz RedHat vic vysira
nez pracuje.