Problemy z jadrem 2.2.16 pri konfiguraci zvukovky

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Duben 3 01:09:59 CEST 2001

On Mon, 2 Apr 2001, Pavel Jurcik  wrote:

> Kdyz jsem teda konfiguroval SB 128 jako ensonig 13.. tak mi to
> hlasi ze nemuze do nakejch knihoven jadra.Nevim co stim.
> Dal me pekne nasraly protoze na distribuci RH 7.0 pisou ,ze tam je
> na druhym CD jadro 2.4 ale je tam pekny hovno.No a kdyz jsem

To máte to koupené v knihkupectvi RH7.0CZ ?
Mě naštvaly taky s RH6.2 taky v příručce slibovaly a na 2 CD jsem to na
žádném nenašel, jsou to pěkní podvodníci.
Jenže to není problém RH to je problém vydavatele který to dával
dohromady.

> zkousel instalovat KDE 2. Z toho samyho cda tak me to hlasi,ze
> chce naky knihovny na kterejch jsou ty balicky zavisly a ktery tam
> samozrejme nejsou. To samy me dela stazeny KDE 2.1.
> Nevite nekdo co stim mam delat. Zatim me totiz RedHat vic vysira
> nez pracuje.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.