BFU prodejni system v clipperu > prechod k multiplatforme

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Duben 2 10:31:39 CEST 2001

On Fri, Mar 30, 2001 at 05:01:47PM +0200, Petr Vanek wrote:

> rozumim a souhlasim. ale nejedna se mi o firmu se 100 zamestnanci, nybrz o
> jedince - kamarady a jejich kamarady (tomu se bohuzel/bohudik dost dobre
> neda vyhnout). A jen mimochodem:
> Pro nasi firmu (cca 60 zamestnancu) bylo reseni v PC Fandu napsane dvema
> lidmi po 10 let velmi  uspokojive - tri sklady (4 PC), ucetni (2 PC) ,
> prodej a servis vozu (4 PC), marketing (1 PC) + aplikace, ktere jsme si
> napsali sami a byly uspokojive take celou dobu. Nyni jsme presli pod
> ochranna kridla specializovane firmy, od ktere mame komplexni dodavku
> [...]

 Otazka zni, budete mit vecne 386/486 a je to opravdu levnejsi?

 IMHO zacit v soucasne dobe psat system nad foxpro je zrudnost a
nepruznost. Vim ze v CR existuji firmy ktere maji cca 100000 zakazniku
s uctem nad foxpro a protoze jsem jednim s nich je mi uprimne lito tech
ostatnich 99999 :-( Jsou to jen vecne problemy s cestinou, tiskem,
zalohovanim, formatovanim tiskovych vystupu, expoertem/importem dat,
spolupraci s Win9x. A to vsechno v dobe kdy jsou dostupne daleko lepsi
veci nez ten usmudlny soubor formatu dbf a sestava udelana v 602 apod.
Mam-li si vybrat mezi usetrenim za PC a usetrenim si vlastniho casu
tak vzdy volim svuj cas :-)

			Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>