existuje program na ucetnictvi?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Duben 2 12:21:41 CEST 2001

On Mon, Apr 02, 2001 at 12:14:00PM +0200, Dan Ohnesorg wrote:

> Ale jen tak na okraj. Html podle me neni pouzitelne, protoze se v nem neda
> udelat slusny datagrid. A bez nez nejde zadna aplikace typu ucetnictvi
> udelat. Ja bych sazel na Kylix, samozrejme jeho Open Source verzi. Tam uz
> je solidni zaklad hotovy a tak by se skupinka lidi, ktera by to delala
> musela soustredit jen na ty "vysokourovnove veci".

 Tady u toho by mne zajimalo jak se budou programy (zdrojaky) pro Kylix
sirit. Predpokladam, ze "configure/make" nebude to prave. Bude moc pekne
pokud bude na webu link "download", ale k cemu mi to bude pokud budu
potrebovat na kompilaci program za $$$. Nebo to bude jinak? Nevi nekdo?

			Karel

PS. jinak souhlas, HTML je na nic :-)

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>