existuje program na ucetnictvi?

Pavel XPJ Jisl xpj na nofuture.cz
Středa Duben 4 11:57:04 CEST 2001

Dobry den,

>  Tady u toho by mne zajimalo jak se budou programy (zdrojaky) pro Kylix
> sirit. Predpokladam, ze "configure/make" nebude to prave. Bude moc pekne

co jsem tak slysel na LinuxExpu, tak prave specialne OpenEdice v sobe bude
obsahovat nejakej redistribuovatelnej kod a radkovou verzi kompilatoru Kylix,
takze to "configure/make" projde. Jinak pry by mely byt instalacni baliky pro
ruzne distribuce. No a OpenEdice je specialni v tom, ze se v ni pry lze
vyvijet pouze software, ktery se dale bude sirit jen pod GPL licenci.

S pozdravy Pavel

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-

-> my homepage :              http://xpj.nofuture.cz