rozliseni monitoru

Martin Mokrý martin.mokry na nr.ubp.sk
Pondělí Duben 2 09:48:33 CEST 2001

> Zdarvim Vas,
> mam problem s rozlisenim monitoru. Pouzivam starsi monitor Monsoon 14'' a
> graf. kartu ATI Rage Pro Turbo AGP 2X. Ve Windows muzu pohodlne nastavit
> rozliseni 800x600, ale v Linuxu SuSE mi to nejde. SAX mi dovoli jen
> 640x480, coz je zle. Nevite nekdo co s tim?

Chyba moze byt v nespravnej detekcii velkosti pameti grafickej karty,
napriklad mne na nvidia tnt2 32mb detekuje iba 1mb, treba to manualne
nastavit v expert menu na zalozke grafickej karty, potom to slape v pohode.

--
  Martin 'MegaSoft' Mokry        UBP a.s.
  network & system manager       Coboriho 2