rozliseni monitoru

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Duben 3 07:57:30 CEST 2001

> Zdarvim Vas,
  Ahoj,

> mam problem s rozlisenim monitoru. Pouzivam starsi monitor Monsoon 14'' a
> graf. kartu ATI Rage Pro Turbo AGP 2X. Ve Windows muzu pohodlne nastavit
> rozliseni 800x600, ale v Linuxu SuSE mi to nejde. SAX mi dovoli jen
> 640x480, coz je zle. Nevite nekdo co s tim?
>
> Diky
  Zkus vykaslat se na SAX apod. a zedituj si XFRee86.conf Co ti hlasi Xserver
pri startu? Mas spravne nastavene mody? Nebo si je detekuje? Mas spravne
nastaven rozsha frekvenci monitoru? Pokud ne, muzes tam mody dopsat rucne.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz