existuje program na ucetnictvi?

Mirek Novak mirek.novak na auto.cz
Pondělí Duben 2 13:30:54 CEST 2001

Dan Ohnesorg píše:

> Piste, prosim, odpvedi pod text tak jako ostatni....
>
> Ale jen tak na okraj. Html podle me neni pouzitelne, protoze se v nem neda
> udelat slusny datagrid. A bez nez nejde zadna aplikace typu ucetnictvi
> udelat. Ja bych sazel na Kylix, samozrejme jeho Open Source verzi. Tam uz
> je solidni zaklad hotovy a tak by se skupinka lidi, ktera by to delala
> musela soustredit jen na ty "vysokourovnove veci".

Primo pro vstup udaju je html opravdu nevyhodna platforma, tady by se dala slusne
pouzit, pokud clovek trva na platforme PHP, extenze PHP-GTK, nechame-li stranou
problematiku volne se povalujicich zdrojaku na disku, tak to prinasi docela
zajimave vyhody nehlede na vysokou prenositelnost mezi Win a Linux. Co se HTML
tyka, trosku si prihreju polivcicku, ve svem byvalem zamestnani jsem vytvoril
neco jako MIS (manazersky informacni system) prave s pouzitim PHP/Mysql/NS
Navigator, slouzilo to jako nadstavba prezentujici data nad "system" jedne
nejmenovane zlinske firmy, jejiz software pouziva nejmenovany velky maloobchodni
retezec, a prave PHP v kombinaci s rychlou databazi z toho dokazala vytahnout
zajimave informace, vcetne grafickych. Tim chci rici, ze pro prezentaci dat je
HTML vyborna vec. Pro jejich vstup uz tak moc ne. Myslim si ze s prostredky,
ktere jsou pod OpenSource dostupne jiz ted by nemelo byt slozite vytvorit
spolehlivy system pro vedeni ucetnictvi nezavisly na platforme. A pokud je
clovek/programator ochoten pripustit, ze klientska strana software je skutecne
pouze pro zadavani dat, tak na to ani Kylix nepotrebuje.

Mirek Novak