existuje program na ucetnictvi?

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Čtvrtek Duben 5 15:13:20 CEST 2001

Zdravim,

>  IMHO doporucuji prohledat archiv teto konference. Nadseni uz tu bylo
> nekolikrat :-(

Pokud je nekdo z vas clenem ceske konference FreeBSD tak jiste
zaznamenal, ze tam prave ted probiha podobna diskuze. Jisty clovek shani
Unixove open ucetnictvi vyhovujici ceskym podminkam. Z poznani, ze nic
takovyho neni, navrhuje zahajit projekt pro tvorbu takoveho ucetnictvi.

Zde je jeho e-mail, pokud mate zajem nekdo tvorit Unixove ucetnictvi,
tak se mu ozvete.

Edas

--------------------------
Nazdar bazar,

     Jelikoz sem zjistil, ze neexistuje poradny podvojny ucetnictvi (pro
cesky podminky)  pod Unix like OS, ktery je v nejaky rozumny licenci,
rozjizdim projekt, ktery by mel vytvorit tento soft.

     Potreboval bych nejaky tym lidi, kteri jsou ochotni prispet svym
volnym casem a svymi znalostmi k projektu na vytvoreni solidniho
ucetnictvi.

     Pro zacatek jako podklad nam muze slouzit jiz vytvoreny soft
pub-0.6
Petra Bravence, ktery dnesnim dnem uvolnuje svuj soft pod GNU licenci...

     Pro CVS uvolnim svuj pocitac pripojeny na akademickou sit.

     Jestli ma nekdo z vas zajem (jste velice vitani) ozvete se mi na
nize uvedenou e-mailovou adresu.

zdar a silu!

                                                  [?] TuLeN [?]
                                                   icq 35872477