Rozlomeni linku pri prepisovani souboru

Josef Svoboda j.svoboda na phoenix.cz
Pondělí Duben 2 17:12:52 CEST 2001

Napsal jsem si program pro prochazeni souboru a nahradu retezce za retezec.
Program bud pracuje jako filtr, nebo prepisuje vstupni soubor. To prepsani
se dela obvyklou cestou: vytvori se docasny soubor, smaze se puvodni soubor
a docasnemu souboru se prideli jmeno puvodniho souboru.

Problem vznika, kdyz je ten zpracovavany soubor jednim z vice linku. Pak se
pochopitelne link rozlomi a vzniknou dva ruzne soubory.

Existuje nejake elegantni reseni problemu? (Pripada mi nesikovne fyzicky
kopirovat docasny soubor zase do puvodniho.)

Dekuji za odpovedi
Josef Svoboda