ReiserFS - filesystem poskozen

Robert NEDBAL robik na veverka.sh.cvut.cz
Pondělí Duben 2 17:14:04 CEST 2001

Zdravim,
tak jsem zkusil disk fitness test od IBM, zadne chyby nenasel. Fyzicky
povrch disku vypada ok.

Zkusil jsem taky nabootovat do 2.4.1, zadna zmena, soubory nejdou ani smazat
ani precist ani vypsat pomoci ls.

Pri pokusu o precteni jednoho z tech poskozenych souboru pomoci ls
se v logu objevi jenom tohle:
Apr  2 16:53:16 topo kernel: vs-13048: reiserfs_iget: bad_inode. Stat data
of (110073 110136) not found

To by nemuselo nutne znamenat vadny disk ne? Me to spis prijde jako na
poskozeny filesystem a ReiserFS si s tim ted nevi rady. Zkousel nekdo v
posledni dobe uspesne pouzit reiserfsck?

Robert

Dan Ohnesorg <dan na feld.cvut.cz> wrote:

> red trying to find stat data of [110073 110131 0x0 SD]
>
> Tohle vypada jako HW zavada. Ten disk bych povazoval za mrtvy a rychle
> bych hnal data na jiny.
>
> zdravim
> dan

Robert Nedbal - Czech Technical University in Prague, Czech Republic
email: R.Nedbal na sh.cvut.cz             http://www.sh.cvut.cz/~robik/
          /* Debuggers are evil. Never ever trust them. */