existuje program na ucetnictvi?

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Pondělí Duben 2 17:59:16 CEST 2001

On Sat, 31 Mar 2001 12:45:38 +0200, Grumpa <grumpa na qwert.cz> wrote:

> BTW: Nema tu nekdo chut do vyvoje takoveho jednodussiho systemu jit a udelat
> to? Nabizim svoje zkusenosti jako ucetni a tvurce systemu, ktery funguje pod
> DOSem.
> Osobne bych si predstavoval, ze by to melo byt klient/server, uziv.rozhrani
> by mohlo byt v HTML a tim take platformove nezavisle. Server pak muze byt
> PostgreSQL a PHP. Pro skupinu lidi by to nemusela byt az zas takova drina.

Open source: http://sourceforge.net/projects/sql-ledger/

Podvojne ucetnictvi, rozhrani web, v Perlu nad SQL. Asi by to uzilo
lokalizaci na ceske zakony.

Jinak http://www.netledger.com/ je primo sluzba vedeni ucetnictvi,
pochopitelne komercni.

A ano, domnivam se, ze vyvijet cokoli jineho nez webovou aplikaci nema
v dnesni dobe smysl. Jsem ochoten se podilet na lokalizaci toho SQL
Ledgeru.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org