existuje program na ucetnictvi?

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pondělí Duben 2 22:15:20 CEST 2001

On Mon, 2 Apr 2001, Honza Pazdziora wrote:

> Open source: http://sourceforge.net/projects/sql-ledger/
>
> Podvojne ucetnictvi, rozhrani web, v Perlu nad SQL. Asi by to uzilo
> lokalizaci na ceske zakony.
>
> Jinak http://www.netledger.com/ je primo sluzba vedeni ucetnictvi,
> pochopitelne komercni.
>
> A ano, domnivam se, ze vyvijet cokoli jineho nez webovou aplikaci nema
> v dnesni dobe smysl. Jsem ochoten se podilet na lokalizaci toho SQL
> Ledgeru.

Nevim. Kdesi jsem videl ucetnictvi nad HTML, ale vubec me to nenadchlo.
Vetsina ucetnictvi jede sitove, ale vetsinou v jedne organizaci/siti, kde
HTML neni podminkou. X-protokol je koneckoncu take sitovy:).

Mam nekolik aplikaci (sklad, jednoduche ucto) nad perl/Tk,
a myslim si, ze pro beznou rutinni praci je to urcite vhodnejsi nez HTML. Ted nemyslim
primo Tk, ale jakoukoli grafickou knihovnu. Xservery jedou i na
windowsech, takze jedine co potrebuji je tam mit linux :)

--
Ondrej Koala Vacha