poskozena FAT32

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Duben 3 08:57:36 CEST 2001

> Ma nekdo nejaky napad, jak dostat data z partition, ktera je ve FAT32, ale
> ma poskozenou tabulku FAT?

Co presne vam nejde a co jste zkousel. Me se stalo neco podobneho -
reklamoval jsem disk, dostal druhy a behem prenaseni dat na novy to
podivne padlo na hubu (PQM, ohlasil chybu disku a partisna se
poskodila. Zkousel jsem neuspesne vsechno mozne vc. Norton Disk
Doctor, ktery nikdy nezklamal. A neslo s tim nic delat - FATka byla
natolik porusena, ze to neslo dat nijak dohromady.

Jako posledni pokus jsem zkusil nabootovat linux. A ejhle, nejen ze
nic nenamital, ale dokonce s tou FATkou normalne pracoval a mohl jsem
i zapisovat bez problemu.

Nevim, co se mi tenkrat presne stalo, ale rekl bych, ze linuxovy
kernel ma dost vlazny vztah k vyzadovani standardu M$ a jen tak neco
ho nevyvede z miry. A naopak - kdyz se nechyti ani on, je to IMHO
beznadejne.

Tohle berte jako moji zkusenost, ktera nemusi platit obecne.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s