poskozena FAT32 - dalsi info

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Úterý Duben 3 08:03:59 CEST 2001

K chyba je nasledujici - Wokna 2000 tam misto FAT tabulky dali NTFS, takze
zacatek se identifikuje jako NTFS ale struktura partition je FAT32. Kdyz se
pokusim to mountnout v Linuxu, tak mi to oznami, ze nemam v jadru
prikompilovanou podporu NTFS formatu. Zkousel sem tomu dat natvrdo, ze je to
vfat, ale bez uspechu. Mam tam par dat, ktery potrebuju dost nutne a pak
hromadu dalsich dat, ktere jsem ochoten ozelet.