existuje program na ucetnictvi?

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Úterý Duben 3 09:04:39 CEST 2001

On 2 Apr 2001 22:46:30 +0200, Ondrej Koala Vacha <koala na fi.muni.cz> wrote:

> Nevim. Kdesi jsem videl ucetnictvi nad HTML, ale vubec me to nenadchlo.
> Vetsina ucetnictvi jede sitove, ale vetsinou v jedne organizaci/siti, kde
> HTML neni podminkou. X-protokol je koneckoncu take sitovy:).
>
> Mam nekolik aplikaci (sklad, jednoduche ucto) nad perl/Tk,
> a myslim si, ze pro beznou rutinni praci je to urcite vhodnejsi nez HTML. Ted nemyslim
> primo Tk, ale jakoukoli grafickou knihovnu. Xservery jedou i na
> windowsech, takze jedine co potrebuji je tam mit linux :)

To ano. Pro web jedine co clovek potrebuje je mit prohlizec. A nemusi
mit tu databazi a aplikace nikde nainstalovany.

Ale tusim, ze tato diskuse tu uz byla ;-) cili bych to asi uzavrel
tim, ze jsem ochoten pomoci s lokalizaci toho SQL Ledgeru
(programatorska cast) pokud se mi prihlasi ten, kdo by delal tu ucetne
vedomostni.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org