Riesenie - po hlupej chybe Linux nebootoje.

Turcan turcan na abserv.sk
Úterý Duben 3 11:01:24 CEST 2001

Dakujem vsetkym za pomoc. Takze moj 4 den s Linuxom bol kriticky, ale vdaka
vasej pomoci Linux stale zije.

Postupoval som podla vasich rad nasledovne:
(uplne pravda to nie je ale vynechavam neuspesne pokusy)

- na tu vyzvu som zadal heslo roota
- kedze som sa presvedcil ze darmo si dam do editoru ten subor  /etc/fstab a
zmenim ho, zmeny nejde ulozit koli read only pouzil som prikaz
mount /dev/sda1 / -o remount,rw
sice mi vypisal nejake chyby ale zabral a odstranil read only (zrejme miesto
sda1 som mal napisat hda1 kedze nemam SCSI HD, ale skusat to uz radsej
nechcem, na dnes sokov stacilo)
- spustil som mc, (je predsa len prijemnejsi na chodenie po suboroch a tiez
sa v nom dobre edituje pre jednoduche editacie)
- dopisal som riadok
LABEL=/     /             ext2    defaults        1 1
(myslim si totiz ze taky tam bol. Experimentovat na konci s 1 0 som sa
neodvazil)
- po ulozeni ukoncil mc a ukoncil ten rezim stlacenim Ctrl - D.
Pocitac nabehol a zda sa ze zije ok

Este raz vam vsetkym vdaka.
Tibor Turcan