Riesenie - po hlupej chybe Linux nebootoje.

Martin Horak horakm na mail.sce.cz
Pátek Duben 6 10:35:43 CEST 2001

> Dakujem vsetkym za pomoc. Takze moj 4 den s Linuxom bol kriticky, ale
> vdaka vasej pomoci Linux stale zije.
>
> Postupoval som podla vasich rad nasledovne:
> (uplne pravda to nie je ale vynechavam neuspesne pokusy)
>
> - na tu vyzvu som zadal heslo roota
> - kedze som sa presvedcil ze darmo si dam do editoru ten subor
> /etc/fstab a zmenim ho, zmeny nejde ulozit koli read only pouzil som
> prikaz mount /dev/sda1 / -o remount,rw sice mi vypisal nejake chyby
> ale zabral a odstranil read only (zrejme miesto sda1 som mal napisat
> hda1 kedze nemam SCSI HD, ale skusat to uz radsej nechcem, na dnes
> [...]

To se docela divim, ze pokud nemas /dev/sda1, tak ten mount
automaticky premountoval hda1. Jinak vypis toho, co je kam mountovano
(namountovane filesystemy) dava prikaz df (nedestruktivne).

Martin Horak