Po unmount /dev/cdrom jednotka stale zamknuta

Martin Vojta xvojta na fi.muni.cz
Úterý Duben 3 14:04:25 CEST 2001

Jindra Vimr wrote:

> Preji prijemny den...
>
> mam takovy problem - po prechodu na rh7.0 (nemusi byt nutne duvodem) se mi
> nedari vyjmout cd z cdrom - dvirka se nenechaji otevrit. Drive vse
> fungovalo (unmount /dev/cdrom, eject /dev/cdrom /popr. zmacknuti tlacitka
> na cdrom), ted musim pouzit posledni moznost - narovnanou sponkou donutit
> jednotku uvolnit cd (to ma tu nevihodu, ze ta jednotka jeste dlouho to cd
> otaci malou rychlosti, takze se vetsinou to cd poskrabe).

presno toto mi v rh7.0 dela cdplayerapplet (nebo tak nejak), pokud je
spusten, nelze cd otevrit jinak nez jeho tlacitkem. Navic u datovych cd
nelze precist nektere soubory. Pokud applet vypnu, je vse OK.

Martin Vojta