tisk> linux->smb->winnt, tiskova uloha nabehne a zmizi

Petr Michalec azzi na centrum.cz
Úterý Duben 3 11:19:52 CEST 2001

Dobry den,

Muzete mi poradit s timto problemem?  predem dekuji za ochotu

Chtel sem tisknout z RH70 , situace u mne doma vypada tak ze tiskarna je
na jinem pocitaci v siti a ten jede pod win-nt-2000 prof.. [nebo jak se
tomu vlastne ted nadava..:-] Mam tiskarmu LEXMARK 3200.

sambu jsem zprovoynil takze mam pristup na disky na vzdalenym compu, pro
zpristupneni tiskarny jsem se ridil navodem v jednom how-to, pod xkama
jsem zpustil "control-panel" a  v tiskarnach nastavil sambovou
tiskarnnu, LEXMARK tam ma dokonce filtr.., nastavil jsem tedy paramery a
to bylo vlastne vse, v how-to se mluvilo jeste o programu na tiskovou
frontu [OffixPrinter -- tusim, to si jiz nepamatuju, hlavne jsem ho
nikde nenasel??]

no abych to zavrsil   pokud dam lpr a pustim tam nejakej soubor tak
skutecne na winnt v tiskovy uloze naskoci, jenze to je tak asi vse...
napise to ,, ze ho posila na tisk , tiskne, a odstranuje,, Jako nazev mu
da VELMI STARY DOKUMENT. tim vse konci, tiskova uloha zmizi a nic se
nevytiskne.

mozna mam nekde nastavit v jakym formatu se maj data pres sit posilat,
nevim ??

prosim navedte mne spravnym smerem kde hledat chybu [?],, take bych
uvital poznamku o tom programu na rizeni tiskove fronty, jaky pouzit a
pripadne co vsechno zvlada..

dekuji...                       Petr Michalec
* Petr Michalec, CZECH REPUBLIC *
* email> openstyle na centrum.cz   *
* email> azzi na centrum.cz        *
* http://smsjokes.euweb.cz      *