lokalni HP LaserJet

Hostomský Stanislav Hostomsky na SUPP.CZ
Středa Duben 4 08:00:11 CEST 2001

Na RedHat 7.0 CZ mam lokalne pripojenou HP LaserJet 4V.
Tisknu na ni z windows prez sambu a je to vetsinou OK,
akorat nekdy kdyz je uspana (POWERSAVE) tak se nic nevytiskne
a zustane to ve fronte, ale nedeje se to tak casto tak jsem
to zatim neresil.
V /etc/modules.conf mam akorat alias parport_lowlevel parport_pc

a /etc/printcap
lp:\
	:sd=/var/spool/lpd/lp:\
	:mx#0:\