lokalni HP LaserJet

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Středa Duben 4 08:03:30 CEST 2001

> Ahoj,
> stale:-( bojuji s HP LJ4L pripojene lokalne (RH7,2.2).
> Jak na ni neco poslu, hodi do logu hlasku off-line a nevytiskne nic.
>
> Muzete mi nekdo potvrdit, ze mate lokalne pripojenu HP LJ 4(5,6)L(P)?
Mam pripojenou HPLJ5L k prinserveru, tady je pro jistotu kus
printcapu:
lp1:\
        :sd=/var/spool/lpd/lp1:\
        :mx#0:\
        :sh:\
        :af=/var/spool/lpd/lp1/acct:\
        :lp=/dev/null:\
        :if=/usr/lib/rhs/rhs-printfilters//directprint:
Kdyz sem ji pripojoval na lokal, tak fungovala taky okamzite a bez
problemu, ale ja pouzivam pro konfiguraci printtool (redhat+Xy)

--
---
	Tomas -VALY- Valousek