RAID0

David Haring dave na salsero.ibp.cz
Středa Duben 4 09:54:03 CEST 2001

gruberw na connectel-us.com (Gruber Willi) writes:

> Zdravim,
>
> mam RH6.2 s orig. jadrem od RH (2.2.14-...) a pospojoval jsem dva disky.
> Nicmene pri pokusu o instalaci noveho jadra, at jiz 2.2.x nebo 2.4.x se mi
> nedari zprovoznit ten RAID, pise, ze md0 not running.... a system
> pochopitelne nenajede.
> Vsechny volby mam zapnute, vytvoreny moduly, initrd.img rovnez, lilo stejne
> jako pro orig. jadro, a ne a ne. Nejak se v tom uz motam, poradi mi nekdo,
> prosim? Dekuji.

Cista jadra 2.2.x obsahuji starsi verzi software raidu, red hat do distribuci
dava opatchovane jadra s podporou novejsi verze. Pokud jste tedy stahnul
ciste jadro a neuplatnil prislusny patch na raid, tak vam to nebude fungovat.

Resenim je stahnout si prislusny patch pro jadra 2.2.x (napr. pro 2.2.19
jeste oficialne nevysel, ale muzete pouzit patch raid-2.2.19-A0, ktery je
tusim pro Alanovu pre7 verzi 2.2.19)

Patche naleznete napr. na
ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/kernel/people/mingo/raid

Proc vam to nejede s 2.4 nevim, neposkytnul jste dostatek informaci.
Jadra 2.4.x jiz novou verzi softwaroveho raidu obsahuji. Pouzivate
perzistentni superbloky, autodetekci md zarizeni pri bootu? Pokud ne,
mate odpovidajici verzi raidutils?

zdravi David Haring