OT: expat howto

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Duben 4 10:25:30 CEST 2001

On Wed, Apr 04, 2001 at 10:13:58AM +0200, Martin Spirk wrote:

> Zdravim,
>
> zacal jsem zapasit s XML parserem expat. Bohuzel priklad prilozeny k samotne
> knihovne me nejak nepostacil k tomu abych spravne pochopil jeji pouziti.
>
> 1. Nevite nekdo kde bych mohl najit nejaky priklad pouziti knihovny expat
> 2. Nezkousel nekdo upravit expat tak, aby umel pracovat i s iso8859-2 ?

 Ja mam napsany clanek na toto tema, ale zatim jsem se nedokopal ho nekde
zverejnit :-)

 Expat je pouzit napr. v PHP, apache a nebo v mape.jcu.cz :-)

Dobra ... jako attachement mate priklad. Je tam jak pouziti SAX (Expat)
tak DOM (Gnome XML). Muzete si to porovnat.

 Co se tyka cestiny tak to urcite resit budeme (mape project) -- ale pokud
to uz nekdo ma tak by to bylo lepsi :-).

			Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/