OT: expat howto

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Čtvrtek Duben 5 16:07:08 CEST 2001

On Wed  4. April 2001 10:25, you wrote:

>  Expat je pouzit napr. v PHP, apache a nebo v mape.jcu.cz :-)
>
> Dobra ... jako attachement mate priklad. Je tam jak pouziti SAX (Expat)
> tak DOM (Gnome XML). Muzete si to porovnat.

Diky obema za tipy, uz se v tom zacinam trochu orientovat.
Ten DOM mi pripada prehlednejsi, ale mam k tomu jeste otazky:
1. pochopil jsem spravne ze i kdyz se to jmenuje Gnome XML, tak je to na
Gnome naprosto nezavisle?
2. Nekde jsem nasel ze to je pod LGPL, takze predpokladam spravne ze to mohu
pouzit i v uzavrene komercni aplikaci?
3. Nevi nekdo jestli to jde prelozit i pod Woknama ?
4. Mam predstavu ze zpracovani DOM je pomalejsi a pametove narocnejsi nez
SAX. Kolik to dela, poznam to na souboru o velikosti v radu 10kB (tak jako
tak ho budu zpracovavat najednou, ne po castech, protoze to mj. bude i blob z
DB).

		Diky, Martin