pripojeni na inet pres modem na zadost klientu

Tomas Znamenacek xznamen na fi.muni.cz
Středa Duben 4 14:41:00 CEST 2001

Petr Tobiska wrote:

> Zdravim,
>
> mam nasledujici problem: lokalni sit (typicky windowse) a linuxovej
> server, ktery se periodicky pripojuje na internet (pres vytaceny
> modem), prijme a odesle postu. Krome toho by mel umoznit pristup na
> internet, pokud to budou ostatni pocitace vyzadovat; tj. fungovat jako
> masqueradovaci pocitac a pokud prijde dotaz na internet (rekneme, ze
> staci kdyz bude reagovat jen na port 80), spusti pppd a forwardne
> to. Po urcite dobe zase pppd shodi. Prohrabal jsem archiv konference,
> ale nemam v tom uplne jasno. Muzete mi poradit/presmerovat na nejake
> [...]

Nevim, jak moc to resi dany problem, ale na podobne veci je moc pekna
wwwoffle, viz freshmeat. Funguje jako offline proxy cache, takze to, co
uz nekdo nekdy requestnul, se nebude znova tahat ze site apod. Dala by
se i kombinovat s tim vytacenim na casovy interval, takze by stahla
jiste dokumenty (casto vyzadovane URL apod.), viz jeji dokumentace.

Tomas Znamenacek

--
Syntactic sugar causes cancer of the semicolon.