wrapper

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Čtvrtek Duben 5 09:07:46 CEST 2001

Jaroslav Honsa wrote:

> To je omyl, wrapper spoustite jako normalni uzivatel, tedy zadne SUID.
> SUID musi mit spousteny program.

Mel jsem za to, ze prave wrapper ma prava silnejsiho uzivatele (root),
provede nejake pripadne bezpecnostni kontroly a pak zase jako root pusti
druhej potencialne "nebezpecnej" program.
Ten "nebezpecnej" program sam o sobe SUID nema, jinak by byl ten wrapper
uplne zbytecnej a "nebezpecnej" program by mohl poustet kdejakej hejhula
bez omezeni a zneuzivat pripadnych chyb programu.

Edas