wrapper

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Duben 5 09:57:20 CEST 2001

On Thu, 5 Apr 2001, Martin Edlman wrote:

> Mel jsem za to, ze prave wrapper ma prava silnejsiho uzivatele (root),
> provede nejake pripadne bezpecnostni kontroly a pak zase jako root pusti
> druhej potencialne "nebezpecnej" program.
> Ten "nebezpecnej" program sam o sobe SUID nema, jinak by byl ten wrapper
> uplne zbytecnej a "nebezpecnej" program by mohl poustet kdejakej hejhula
> bez omezeni a zneuzivat pripadnych chyb programu.

No, dokonale jsem to  podelal, omlouvam se. Je to jak rikate. Ja takovy
wrapper pouzivam a kdyz jsem si to prochazel, uplne jsem to obratil :-(
Ale ten priklad, co jsem psal, mi funguje spravne i kdyz nastavim SUID pro
wrapper...

Zdravi Jaroslav Honsa.