"psaci stroj"

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Duben 5 09:35:27 CEST 2001

On Thu, Apr 05, 2001 at 08:26:16AM +0200, Jan Vitek wrote:
> Zdravim
>
> takovy psaci stroj by mel odhadem 150-200 mega, je to unosne?
>
> zaklad systemu zhruba 50 mega
> xfree4 30 mega
> gnome+knihovny
> aplikace
>
> mozna by to slo jeste vic osekat, kdyztak se mi ozvete
>
> -- Jan Vitek

no, spis me zajima, jestli existuje primo nejaka distribuce,  ktera by toho
osekala co nejvic, byla zalozena na libc5, misto normalnich utilit by pouzivala
treba 'asmutils', z gnome by pouzivala opravdu jen to, co je potreba,
mela by specialne zkompilovane knihovny bez zbyecnosti (zvuky, etc.) atd...

pokud nic takohevo neexistuje, nemel by nekdo zajem na takovemhle novodobem
"monkey" spolupracovat?

BTW, kde se da najit nejnovejsi verze libc5 ? vyviji se jeste tahle rada/
je udrzovana?

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/