AMR

Jiří Černý cernyi na vscht.cz
Čtvrtek Duben 5 12:11:50 CEST 2001

<ivop na regionet.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3ACC3E05.9EBACDAE na regionet.cz...
> Nekde (asi zrovna na linmodems.org) jsem cetl, ze AMR je "jenom"
> pridani telefonickych funkci (obvodu ?) k AC97, coz je cosi (audio codec
?)

je to (audio modem riser card) jen hloupy prevodnik a par dratu, opravdu nic
sloziteho, AC97 do toho vytvari "zvuky"

> na motherboardu. A mam pocit, ze to lze v BIOSu vypnout/zapnout.

Jsem jeden z tech zoufalcu, kteri pouzivaji win i jinde nez jen ve wine a
wmvare (ctete bratrovy parby chodi preci jen pod win) a tedy pod timto
systemem mi "modem" chodi celkem obstojne. HW narocnost nebudu komentovat,
ale funguje.

Jiri Cerny