AMR

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Duben 5 11:42:29 CEST 2001

"Jiří Černý" wrote:

> Dekuji za alespon nejakou reakci, ale jde o zarizeni s PCTel chipsetem,
> ktere by melo fungovat. Drivery mam, ale hlasi ze device neexistuje (ttyS15
> se spravnymi major a minor mam a owner a group jsou take spravne podle
> dokumentace) Z toho usuzuji, ze o AMR kernel nevi a asi jsem se nevyjadril
> dost presne - spise mi jde o to jak donutit kernel aby toto detekoval. Na
> linmodem jsem samozrejme byl a na spouste odkazovanych strankach take, ale
> mel jsem v umyslu nejprve zkusit domaci linuxovou scenu, nez se zacnu ptat
> jinde a oprasovat english.

Nekde (asi zrovna na linmodems.org) jsem cetl, ze AMR je "jenom"
pridani telefonickych funkci (obvodu ?) k AC97, coz je cosi (audio codec ?)
na motherboardu. A mam pocit, ze to lze v BIOSu vypnout/zapnout.

Pokud se vam AMR podari rozjet, moc by me zajimal podrobnejsi popis.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz