vyvojove prostredi

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Čtvrtek Duben 5 12:04:56 CEST 2001

Martin Dostál wrote:

> Zdravim
>
> Chtel bych se zeptat, jake pouzivate prostredi do X pro vyvoj aplikaci v
> C. Nepotrebuji zadnou nadstavbu pro QT nebo GTK, staci me pouze C.
> Pouzival jsem Code Crusader, ale nejak mi expirovala ta jejich beta a nova
> tam neni. Pak mi nekdo doporuzil CoolEdit, ale ten se mi moc nezamlouva.
> Potrebuji neco, co dokaze pracovat s projekty, zvyraznovat syntaxi,
> pouzivat makra, spolupracovat s vystupem od gcc (primo ukazat na radek kde
> jsou chyby) a tak.
>
>     M.D.

 To ze ma neco nadstavbu pro Qt nebo Gtk jeste neznamena, ze nezvladne
projekty treba v cistem C. Az na ta makra ( nejak netusim, co je tim mineno
) treba KDevelop vsechno vypsane umi. Jinak pro dalsi inspiraci staci
prolezt treba freshmeat ( rekneme sekci Development/Environment, atd. ).

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli