vyvojove prostredi

Jan Emmer jan.emmer na amm.cz
Čtvrtek Duben 5 13:11:06 CEST 2001

On Thu, 05 Apr 2001, you wrote:

>  To ze ma neco nadstavbu pro Qt nebo Gtk jeste neznamena, ze nezvladne
> projekty treba v cistem C. Az na ta makra ( nejak netusim, co je tim mineno
> ) treba KDevelop vsechno vypsane umi. Jinak pro dalsi inspiraci staci
> prolezt treba freshmeat ( rekneme sekci Development/Environment, atd. ).

S dovolenim se zapojim do diskuse, KDevelop se mi docela libil, ale jen do te
doby, nez jsem zjistil, ze mi vnuti nejakou strukturu souboru a adresaru a neda
si rict, ze si to budu psat jinak. Pokud se mylim, budu rad, kdyz me nekdo
opravi a pouci me, jak nastavit KDevelop napr. na tuto situaci: chci psat
program (pro konzoli), abych jeho vsechny *.c, *.cpp, *.h soubory i vysledny
binar mel v adresari ~/vyvoj/src/program1 (a ne v dalsich podadresarich
tohoto adresare) a pouzite *.a knihovny v adresari ~/vyvoj/lib. Ja vim, ze se
KDevelop drzi nejakych GNU zvyklosti, ale mam nejake projekty prevedene jeste z
Borlandu pod woknama a nechci to kompletne prekopavat.
Takze zatim pouzivam xemacs, neni to idealni, ale zatim o lepsim nevim.
J.E.