ako funguje imapd ?

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Čtvrtek Duben 5 13:44:10 CEST 2001

Jan Satko wrote:

> Suhlasim. Zalezi ako to kto spravi.
> Takze sa opravujem. Ako je to naimplentovane v balicku imap dodavaneho do
> redhatu(6.1) ?

viz moje predchozi zprava. Zalezi jak mate zpravy ulozeny. Pokud je
dorucuje sendmail (a dalsi jemu podobny), tak mate vsechny zpravy v
jenom souboru (mailboxu) a musite mit imap server, ktery s tim umi
pracovat. Ten z RH61 to umi.
Pokud chcete pouzivat maildir, tak musite mit smtp server (resp. local
deliver agent), ktery bude postu dorucovat tak, ze bude kazda zprava
jeden soubor a pak musite mit imap server (popr. pop3 server), ktery s
tim umi pracovat. Napr. qmail (ten se postara o smtp, pop3, local
delivery) a courier-imap.

Edas