ako funguje imapd ?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Duben 5 13:49:54 CEST 2001

> viz moje predchozi zprava. Zalezi jak mate zpravy ulozeny. Pokud je
> dorucuje sendmail (a dalsi jemu podobny), tak mate vsechny zpravy v
> jenom souboru (mailboxu) a musite mit imap server, ktery s tim umi
> pracovat. Ten z RH61 to umi.
> Pokud chcete pouzivat maildir, tak musite mit smtp server (resp. local
> deliver agent), ktery bude postu dorucovat tak, ze bude kazda zprava
> jeden soubor a pak musite mit imap server (popr. pop3 server), ktery s
> tim umi pracovat. Napr. qmail (ten se postara o smtp, pop3, local
> delivery) a courier-imap.

Mam sendmail a pouzivam spool-dir. Mam danu quotu na /var a zaujimalo by
ma, ci niekto nevie, kde si (ak nahodou) vytvara imap (v redhatoch)
docasny subor. Nakolko webmail(IMP), ktory pouziva imap, mi zahlasi ze
quota exceeded.

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2