ako funguje imapd ?

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Čtvrtek Duben 5 13:59:49 CEST 2001

> Mam sendmail a pouzivam spool-dir. Mam danu quotu na /var a zaujimalo by
> ma, ci niekto nevie, kde si (ak nahodou) vytvara imap (v redhatoch)
> docasny subor. Nakolko webmail(IMP), ktory pouziva imap, mi zahlasi ze
> quota exceeded.

no tak ve spoolu mate pro kazdyho uzivatele jeden box (v nem ma vsechny
zpravy).
Pokud mate (a zrejme mate) nastaveny qouty na filesystemu a uzivatel
zabere na filesystemu vic nez je qouta, tak ma smulu. A prave zalezi na
pop3/imap serveru, jak s tim mailboxem pracuji. Jestli delaji kopie
souboru pod uctem dotcenyho uzivatele, tak ma uzivatel smulu.
Ja jsem minulej a tento tyden rozbihal na serveru qmail misto sendmailu.
Po pocatecnich nejasnostech, jsem tomu prisel na chut a mohu to jen
doporucit. Ma to jednoduchou a silnou konfiguraci a muzete tam pouzivat
qouty, ktery se tykaji pouze posty. A jak jsem psal minule, pouziva to
maildir, takze zprava = soubor => tremer nulova rezie pri operacich se
zpravami.

Edas