OT: expat howto

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Duben 5 16:47:16 CEST 2001

On 05/04/2001, Karel Zak wrote:

> PS. coz James Clark, ale ta jeho (ne)dokumntace :-)

Uz jsem si zvykl. Alespon existuji priklady z praxe, ze kterych se da
vyjit. Kdyz jsem se pred casem pokousel proniknout do taju dvojice
xerces/xalan v provedeni pro C++, bylo to mnohem horsi :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka