OT: expat howto

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Duben 5 16:27:20 CEST 2001

On Thu, Apr 05, 2001 at 04:21:01PM +0200, Michal Krause wrote:
> On 05/04/2001, Martin Spirk wrote:
>
> Myslim, ze na tak malem (relativne) souboru to asi nepoznate. Jinak v
> libxml je i SAX parser a skoro bych rekl, ze je to prehlednejsi, nez
> rozhrani expatu (nicmene expat je klasika a jeho puvodnim autorem neni
> nikdo mensi, nez James Clark, takze bych v tomto pripade dal asi presto
> prednost jemu :).

 Nekde na xml.[com|org] jsem videl testy. A prvni s prehledem je Expat
pak dlouho nic a pak nekolik parseru v C a pak hodne moc dlouho nic a
pak veci v Jave. Timto zdravim portabilni moderni XML+Java aplikace :-)

			Karel

PS. coz James Clark, ale ta jeho (ne)dokumntace :-)

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz