PHP a ORACLE

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Čtvrtek Duben 5 22:32:06 CEST 2001

Dne Čt, 05 dub 2001 jste napsal(a):
> Prosím poraďte
>
> Mám ORACLE 8i nainstalované na servru a PHP a APACHE na druhém servru. Chtěl
> bych přistupovat z PHP na data y ORACLU. Když se pokusím zkompilovat PHP s
> parametrem --with-oracle chce po mě cestu $ORACLE HOME kde leží nějaké
> knihovny a includy. Co vše potřebuje a kde to mám vzít. Server s PHP je
> Linux RedHat 6.2 a ORACLE běží na Tru64 Unix.
>
> Díky za odpověď.

No co by to asi chtelo? Klienta Oraclu, preci :-)))
Najde se na instalacnim CD Oraclu. Dal to ze stejneho CD bude chtit Oracle*Net
a silne bych doporucoval sqlplus (to az nastanou problemy se bude jeste hodit).
A pak to jen nakonfigurovat ... :-)))
Ja vim, je to velestrucne, ale mozna, ze na http://technet.oracle.com se da
najit podstatne vic informaci (skoro az moc - kdo se v tom ma vyznat :))))

--
S pozdravem

                      Karel Salavec

vedouci oddeleni operacnich systemu