tisk> linux->smb->winnt, tiskova uloha nabehne a zmizi

Petr Balas petr-news na petrbalas.cz
Čtvrtek Duben 5 22:17:31 CEST 2001

In article <3AC995B8.D2EAC946 na centrum.cz>, "Petr Michalec"
<azzi na centrum.cz> wrote:

> Dobry den,
>
> Muzete mi poradit s timto problemem?  predem dekuji za ochotu
>
> Chtel sem tisknout z RH70 , situace u mne doma vypada tak ze tiskarna je
> na jinem pocitaci v siti a ten jede pod win-nt-2000 prof.. [nebo jak se
> tomu vlastne ted nadava..:-] Mam tiskarmu LEXMARK 3200.
>
> sambu jsem zprovoynil takze mam pristup na disky na vzdalenym compu, pro
> zpristupneni tiskarny jsem se ridil navodem v jednom how-to, pod xkama
> jsem zpustil "control-panel" a  v tiskarnach nastavil sambovou
> tiskarnnu, LEXMARK tam ma dokonce filtr.., nastavil jsem tedy paramery a
> [...]

Podobne jsem videl chovat se tisk na NTcka z DOSu pokud se u te tiskarny
nastavil jiny format spool dat nez RAW (t.j. nejaky ten EMF cosi).

Petr Balas