pomoc pri vytvoreni src.rpm

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Duben 6 09:36:49 CEST 2001

Zdravim ..

pokusam sa vyrobit rpm balik z elm verzie 2.4-ME+90, akurat mam problemy ..

prehryzol som sa fazou compilacie, ale teraz pre zmenu pri install faze
vyroby to hulaka chyby pri pouziti make ..

cestne sa priznam, ze v robeni rpm balikov nie som expert a ani sa nim
nechcem stat, akurat mam na elmME slabost a chcem mat system, co sa tyka
balikov konzistentny ( nakompilovat rucne to nemam problem, ani
nainstalovat)

nasiel by sa niekto, komu by som poslal svoj spec file a on mi to skusil
opravit ( mimo konferencie )

spec file som sa snazil vyrobit upravou spec file z elm 2.5.3, ale to je uz
uplne nieco ine ..

pripadne by stacilo ma odkazat na src.rpm starsej verzie elm-2.4ME+, ale
jediny odkaz, co som nasiel je na ftp.calderasystems.com a tak to ukazuje do
stratena .. ( broken link )

P.S: mam uz spravene src.rpm pre qpopper3.1.2, ak by mal niekto zaujem .
(nevedel som to najst, tak som to spravil )

Poznamka na zaver: chcem elm-2.4ME+ a neposielajte ma na stranky mutt a
elm2.5x :-{)))

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying