ZACATECNIK: boot RH62 z particie za 10MB

Pátek Duben 6 10:09:12 CEST 2001

On Fri, 6 Apr 2001, Charlie76 wrote:

> Pri instalaci jsem postupoval takto:
> Nainstaloval jsem win98 na particii 10GB. Zbytek disku jsem nechal volny.
> Potom jsem instaloval RH6.2 z CD.
> particie swap a native jsem vytvoril fdiskem.
> boot record jsem nechal zapsat na zacatek linux native.
>
> Vim, ze lilo z RH6.2 nedokaze bootovat z takoveto particie.

Pokud Vas BIOS umi lba32, tak pouzijte novejsi lilo, napr:

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/users/Milan.Kerslager/RedHat-6.2/RPMS/lilo-0.21.4.3-1.i386.rpm

nebo novejsi. Do /etc/lilo.conf se prida radek 'lba32' a zakomentuje
(vymaze) se readek se slovem 'linear'. Pak se spusti lilo (/sbin/lilo).

--
                        Milan Kerslager