existuje program na ucetnictvi?

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Pátek Duben 6 09:53:26 CEST 2001

> nebylo! EU vyzaduje podvojne ucetnictvi. Tedy JU drive nebo pozdeji skonci
> i kdyz na druhe strane je nutno priznat, ze nektere staty EU povoluji JU
> doted...

no, mozna bych nezacinal celym ucetnictvim vubec - je spousta
lidi, co si ucetnictvi nechavaji delat -ale chybi jim
pokladni kniha, fakturace, banka  -oni vystavuji doklady, plati...
-uceni to dava dohromady -a ucetni ma vetsinou sve programy...

JaCi

 E C O n e t     - Jaroslav "Ciba"  Cibulka - JaCi
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
          Americka 49, 30150 Plzen
   tel.:  019/7223472     0602/348191