Program na ucetnictvi Re: existuje program na ucetnictvi?

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pátek Duben 6 11:24:28 CEST 2001

> no, mozna bych nezacinal celym ucetnictvim vubec - je spousta
> lidi, co si ucetnictvi nechavaji delat -ale chybi jim
> pokladni kniha, fakturace, banka  -oni vystavuji doklady, plati...
> -uceni to dava dohromady -a ucetni ma vetsinou sve programy...

Částečně máte pravdu, možná by šlo začít moduly:
Fakturace s evidencí přijatých a vydaných faktur + saldo
Pokladna
Sklad +příjem +výdej a výdej materálu +vazba na dodací list a fakturu

Je pravda, že já dělám faktury v a sklad v samostatném programu,
pokladnu a saldo pak až doma v účtu, mám populární Účto2001, PC-FAND.

A k té účetní:
já mám cca 2*120 faktur a cca 2*200 dokladů ročně. Na to se mi
účetní nevyplatí, zabere mi to cca 0,5-1hod týdně.
Cena účta je 4 tis +1000 ročně za doplňky. To považuji za rozumnou
částku. Účetní by mě stála víc.

PS: a začneme od nova, ať se nám to neplete s programováním v SQL.

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz